Lørdag den 13/6-26 kl. 14.00-20.30 afholder vi “Snak og Grill” i Hobro, for frisindede mennesker i forskellige former for åbne parforhold.
Vi ønsker at skabe en dag, hvor fællesskab, hygge, interesse og udvikling, går op i en højere enhed.
Og hvem ved, måske nye venskaber, relationer eller fællesskaber dukker op som bonus??
Om eftermiddagen vil der være udvalgte emner til debat, såsom:
- Hvordan finder man de relationer man ønsker?
- Hvordan takler man jalousi?
- Hvordan undgår man at ulighed bliver til misundelse?
- Hvordan ser gode regler/rammer ud?
Emnerne vil tages op enkeltvis med et kort oplæg, debat og sparring om emnet i grupper, for til sidst at ende ud i en lærerig fælles deling af de bedste råd og tanker i plenum.
Der vil blive serveret varme og kolde drikkevarer samt snacks, om eftermiddagen.
Ved 18 tiden griller vi pølser, som serveres med brød og salat. Der vil også være lidt øl og vin, til afrundingen på en dag i fællesskabets navn.
Arrangementet slutter kl. ca. 20.30
Pris og tilmelding
Prisen pr. person er 250 kr.
.
